ESSE - a testek dinamikus változásra hívója

Valami nagyon új, és egyben ismerős...

Kedves Olvasóm!


Ha régóta vagy ismerősöm, tudod, hogy egész életemben a gyógyulásomat, és az azt segítő praktikákat kerestem. 
Találtam is rengeteg technikát, módszert, ami ideig-óráig támogató tudott lenni. (Ezek nagy részét ma is alkalmazom - amennyiben épp az, ami felbukkan, támogat, előrevisz.)

Amikor felbukkant az életemben az Access a maga végtelen eszköztárával, az addig sem épp kicsinek mondható érzékelésem még nagyobbra nyílt. Okozott elég sok kellemetlenséget - a már egyébként is jelenlévőekkel megspékelve.

Amikor elkezdtem másként ránézni a testemben megjelenő mindenféle kellemetlen bármiknek, s már nem akartam minden áron fájdalomként kezelni, s ezt bármi áron orvosolni… na, akkor... akkor kezdett igazán változni a testem.

És vele az egész életem... 
Rájöttem arra, amit eddig is tudtam...
A testem - bármennyire is tiltakozásként éltem meg a benne megjelenő 'fájdalmat' - csupán jelzéssel volt a körülöttem élőkről, a környezetemről, a Földről, a Föld változásairól - értve ezalatt a rengéseket, vulkánkitöréseket, időjárási miegymásokat.

S mit lehet mindezzel kezdeni?

Fantasztikus eszköztárat kaptam az Access-től... 
Mi más jöhet, mint egy csomó kérdés, sok-sok tisztás, még több választás...

És ezen a hétvégén ismét ülök egy képzésen, ami máris - újra - a sarkaiból forgatja ki a világomat. 
Egy csodás eszköztár, ami most még hatalmasabbra bővíti a meglévőeket.
Egy olyan energiakezelés, amely felfoghatatlan módon képes megváltoztatni a testet. Mind szerkezetileg, mind formailag. És nem mellesleg még hatalmasabb érzékelésre hívja meg az én csodás testem.

Csodás, mert már az csoda, ahogyan van...
Ha kicsit beleengedem magam abba az energiába...
- hogy 30 évvel ezelőtt kijelentette az akkor csípőmet műtő orvos, hogy hamarosan tolókocsi...; 
- hogy az utóbbi időben mindig valahogy épp úgy kerültem műtőbe, hogy nagyon gyorsan kellett beavatkozni...; 
- hogy épp ebben a pillanatban is a szétrobbant hasfalamat senki nem vállalta helyrehozni, mert kövér vagyok (s pláne, az engem műtő orvos után etikailag ki nyúlna hozzám Szegeden..?!?);
- s van, aki vállalja, de... ha élek is életveszélyes, meg ha műtik is életveszélyes....

Jelentem: ÉLNI ÉLETVESZÉLYES!!!
És én mégis valami mást választok. Élek. És nem is akárhogyan.
Ehhez hozzájárulnak mindazok a csodák, amelyeket időről-időre magamévá tehetek.

Mint ez is, amiről most áradozok.
Mi lehet ez?
Ez egy energiakezelés, mely testünk fasciarendszerén keresztül az egész testnek változást hoz, feloldja a fascia rendszerben lévő megvastagodásokat, letapadásokat és kötöttségeket. Ennek következtében az egész testben hatalmas változások jöhetnek létre. 
Az energiakezelés neve: ESSE...

Persze, ez így nem sokat mond...


Mit is jelent? 

A STRUKTURÁLIS MEGTESTESÜLÉS ENERGETIKAI SZINTÉZISE (Energetic Synthesis of Structural Embodiment) - ESSE


Az Access ConsciousnessR eszközeit és testkezeléseit kombinálja kézrátétes technikákkal, és a test minden centiméterében jelenlevő kötőszövetet célozza...


És mondhatom, valami fenomenális módon.

Kaptam korábban is ilyen kezeléseket. Csodásak voltak. És kíváncsivá is tettek. A testem bizsergett a tudattól, hogy elsajátíthatom.
És kíváncsi, ahogyan végtelenségem is:
  • -          Mi az a csoda, amit mostantól teremthetek?
  • -          Mi az a csoda, amire másokat is meghívhatok?
  • -          Mi az a csoda, ami létrejöhet, ha választanak – engem: a testem és lénységem?

Sokszor hallottam, és sokáig bevettem: „Nem lehetsz jó gyógyító, mert magadat még nem tudtad meggyógyítani…”

Van egy rossz hírem…
Nem vagyok BETEG.
A testem egyszerűen jelzéseket ad, amit eddig betegségként kezeltem. Ma már nem csupán hajlandó vagyok másként nézni ezekre a dolgokra, de igyekszem másoknak is meghívás lenni minderre.
Mint ahogyan arra is, hogy a testünk ebben a világban mekkora hozzájárulás az életünkhöz. Hogy mi az, amink van, s mi az, amink „nincs”. Mert ugye… a NINCS is VAN.


S mi az, amit elhittél, bevettél, egyetértettél, s bármi is legyen... elpusztítanád, semmissé tennéd..?




Minden csak választás. 
Lehetünk betegek...
Én mást választok.



Csak keress bátran, ha szeretnél ilyen kezelésben részesülni, ha szeretnél változtatni, ha kíváncsi vagy az én változásaimra, s mindarra, ahogyan ezt minden nap minden pillanatában teszem.

Nagy Anita
70/943-3599
És ha tájékozódnál, mi is az az eszköztár, ami csodává teszi az életemet - s ha választod, a tiédet is: 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélekvisszahívás

MagmAnita