Csodálatos Test

Meglehetősen sokféle masszázs, és gyógyítási technikák közül válogathat ma már az ember fia/lánya.

Én magam is jó néhányat elsajátítottam – főként, mert magamon akartam „segíteni”… (No, meg persze, imádok érinteni, beszélgetni…)
Szívesen alkalmaztam ezek színét-javát távban is – hiszen működött az úgy is.


Igen. Ideig, óráig.
Voltak visszatérő pácienseim, akik rendszeresen felhívtak, hogy „A múltkor is Te segítettél, tudnál most is?” – és igen. Ment a dolog távban is.

Néhány hete épp egy tanfolyamról tartottunk haza a barátnőimmel, amikor szóba került, ki-mennyit jár kényeztetni a testét, ki-mennyire él a masszázsok jótékonyságaival.
Hááát… én nem éppen nagyon.
Vagyis… az elmúlt néhány évben nem, mert a testem mindig „fájt” az érintésektől, főképp az erőteljesebb masszázsoktól.
Ki szeret fájni?!? 
Jelentkezzen…! Mert én nagyon nem.
A testem mégis ezt produkálta – gyakorlatilag mindenre.
Csinálhattam mindent, választhattam bármit, a testem egyre inkább fájt, az ellenállás bennem még nagyobbra növekedett. (Pedig én magam nagyon szeretek masszírozni…)

Nos, ez előtt a tanfolyam előtt pár nappal korábban voltam orvosnál – hátha tud valami csudiszupi megoldást a szétszakadt hasfalamra. Ugye, itt kiderült, hogy élni életveszélyes
Erre érkezett ajándékként számomra az ominózus tanfolyam, ami elindította gyakorlatilag a beszélgetést…

Jelentem: igaza volt a barátnőmnek!
Ma kaptam egy fantasztikus masszázst. Ilyet még sosem próbáltam azelőtt, így mondhatni, teljesen új volt. (Annyira nem, mert imádom a barátnőm kezeit, s minden, amit eddig valaha is érintésben kaptam tőle, az maga volt a csoda.)
Fel is készültem, hogy csoda az jön.

Jött.

De valahogy teljesen máshogyan, mint azt emlékeimben őriztem.
Amikor beléptem a kezelőjébe, a zene már szólt. Nem mozdított meg, csak épp megállapítottam, hogy szól a zene.
Ahogyan kérte, elhelyezkedtem, s átadtam magam – jöjjön a csoda!
És ahogyan folyt a kezelés, élveztem a nyomásokat, simításokat, erősebb-finomabb érintéseket, egyszer csak dühössé váltam.
Bakker! Kihez tartozik ez? Itt fekszek, élvezem iszonyat módon, s hirtelen dühös leszek? No ilyet! Majd rájöttem, a zene cseszett fel, de igen magasra… Eszembe juttatta a „Nap Király” idejét (?).
Amikor a dühöm kissé alább hagyott, elkezdtem utazni az energiával: mi is lehet a dühöm mögött? És jött a következő zeneszám, ami megint valahová máshová vitt.
De az egészben a lényeg, hogy elkezdtem figyelni a testemben megjelenő érzetekre.
Meglepett, mennyi öröm jelent meg.
Komolyan meglepett.
Nem volt fájdalom, csak könnyedség, öröm, s még valami…. Amikor rögtön jön, már érezni lehet, s alig bírjuk kivárni, hogy kirobbanjon, s mikor kirobban, igazából csalódottak vagyunk, hogy csak ennyi volt?!? – az orgazmus…
Nekem a kirobbanás előtt megjelenő várakozás, végtelen robbanást jelentő erő és öröm jelent meg. Zsizsegett tőle minden sejtem és porcikám.
S itt döbbentem rá: mekkora hedonista – lehetnék…
Tényleg?! Mi tart vissza attól, hogy örüljek a fájdalom helyett?
Egy jó ideje sokkal tudatosabban figyelek a testemre, sokat kérdezem, s figyelem a „válaszait”.
Mert vannak. S eddig is voltak.
Más kérdés, hogy nem értettem, vagy egyszerűen csak megszokottak voltak a jelzések, s ezért inkább túl is léptem rajtuk.
Mert ami természetes, az természetes. Bármi is legyen az.
Így nem tehetett mást a csodás gyönyörű testem – még intenzívebben igyekezett felhívni magára a figyelmem, s ez fájdalomként jelent meg. Ha egyszer ezt a nyelvet ismerem, naná, hogy így beszélget velem!


Kedves Olvasóm!
Egy szó, mint száz! Egyszerűen csak azt szeretném tudatni Veled, s a világgal: az érintés fantasztikus teret nyit a testeknek.

Mi lenne, ha naponta választanánk? Én is, és Te is?
Nem az a lényeg, hogy mindig masszíroztassunk – egyszerűen engedjük meg magunknak az érintést.



És itt ragadom meg az alkalmat, s ajánlom magamat:
  • Ajánlom a Szivárványmasszázsomat, ami nagyon finom – leheletfinom – érintésekkel oldja ki a testből az elraktározott traumákat, blokkokat;
  • Ajánlom a Lomi Lomi Nui, és az Aloha masszázsokat – a maguk olajos sikamlósságával igen mélyről hozhatnak fel elengedendő sérüléseket; 
  • Ajánlom az ESSE kezelést, ami a test fascia-hálóját célozza meg, hogy a test formájában és struktúrájában változásokat hozzon létre, ami lehetővé teszi a mozgás, a funkció és a test energetikai rendszerének a könnyedségét;
  • Ajánlom az access összes testkezelését velem, az energetikai ránctalanítást – a Faceliftet -;
  • Ajánlom a Szimfónia (SOP) kezelést, mely a megerősítésről és a változásról szól...


Ajánlom MAGAMAT.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lélekvisszahívás

MagmAnita

ESSE - a testek dinamikus változásra hívója